Posts tonen met het label vitaminwater. Alle posts tonen
Posts tonen met het label vitaminwater. Alle posts tonen
zaterdag 7 augustus 2010
Waarom je nooit reclame moet geloven...
Vitaminwater van Coca-Cola ligt onder vuur vanwege gezondheidsclaims die niet iedereen gelooft. Op zich niet zo vreemd voor water met een kleurstofje en een paar cent aan chemische toevoegingen, maar de reactie van Coca-Cola is dat wel. Lees mee in een merkwaardig verhaal...
http://www.huffingtonpost.com/john-robbins/the-dark-side-of-vitaminw_b_669716.html
Marketing is zo'n leuk vak...
Gepost door
Jo-An Kamp
op
22:56
0
reacties
Labels:
claim,
coca-cola,
lol,
marketing,
opmerkelijk,
vitaminwater
Abonneren op:
Posts (Atom)
