dinsdag 13 april 2010

Perslucht

Ik ben weliswaar nog niet bevallen, maar heb laatst wel een keer een verloskamer van binnen mogen zien, voor een controle. Naast de geweldige logistiek (je kunt hier blijkbaar haast onaangekondigd binnenkomen, waarna je binnen een uur drie verschillende verpleegsters aan je bed krijgt, die allemaal opvolgend hun ding doen, in goed onderling overleg), maakte een kleine opening in de muur ook de nodige indruk op me...

Ik weet wel dat perslucht heel gebruikelijk is in ziekenhuiskamers, maar op een verloskamer vind ik de link toch bijzonder grappig. Perslucht naast je bed... vervolgens zelf nog een keer persen en dan mag je je kleine in je handen houden.

Laten we hopen dat het straks inderdaad zo makkelijk gaat... 

2 opmerkingen:

  1. Dat je nog tijd hebt om te bloggen... Succes de komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Remco,

    Het gaat allemaal nog net... sterker nog: af en toe verveel ik me echt kapot! Ik hoop dat die kleine zich snel meldt, dan hebben we het snel weer druk genoeg.

    Groet, Jo-An

    BeantwoordenVerwijderen