Wat een bak! Breng ik mijn Ford (Focus Wagon 1.6 benzine) naar de dealer voor een grote beurt, krijg ik een Mercedes E220 mee als vervangende auto. Bij de Ford dealer! Geen goed marketingactie als je het mij vraagt, want als die auto me nu was bevallen (wat best had gekund, gezien het grote verschil in prijs en luxe) dan had mijn volgende auto zomaar een Mercedes kunnen zijn. En dan waren ze me mooi kwijt geweest bij Ford...
Ik had er als dealer altijd voor gekozen om een auto van het eigen merk te leveren. Een slagje groter en voorzien van alle opties natuurlijk. Zodat mijn volgende auto een Mondeo zou worden, of een grote familiy-car, gezien mijn steeds groter wordende buikje (dat moeten ze immers ook gezien hebben daar aan die balie). Alles behalve een Mercedes in ieder geval.
Gelukkig voor Ford was die Mercedes me nog net een bruggetje te ver.
Marketing is zo'n leuk vak...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten