
Als rasechte Nijmeegse (geboren tijdens de Vierdaagse!) kan ik een bericht in Metro over de Vierdaagse natuurlijk niet ongemoeid laten...
Het was ook zo mooi uitgedacht door de PR-afdeling van de Vierdaagse: ruim van te voren de nodige publiciteit op gang laten komen, multimediaal, via krant en TV. Wat jammer als een journalist het dan verprutst... met zo'n vreemde kop boven het artikel. Verjaardagse live... Liefhebbers van de Vierdaagse zullen dit artikel niet gaan lezen en liefhebbers van verjaardagen zijn vast niet allemaal geinteresseerd in vier dagen wandelen... doel gegarandeerd gemist.
Het was ook zo mooi uitgedacht door de PR-afdeling van de Vierdaagse: ruim van te voren de nodige publiciteit op gang laten komen, multimediaal, via krant en TV. Wat jammer als een journalist het dan verprutst... met zo'n vreemde kop boven het artikel. Verjaardagse live... Liefhebbers van de Vierdaagse zullen dit artikel niet gaan lezen en liefhebbers van verjaardagen zijn vast niet allemaal geinteresseerd in vier dagen wandelen... doel gegarandeerd gemist.
Gefeliciteerd beste journalisten! En lang leve de spellingschecker.
Marketing is zo'n leuk vak...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten