
Stel je voor: je rijdt op een doordeweekse dag langs de plaatselijke bouwmarkt en je ziet een bord aan de gevel wat je nog niet eerder hebt gezien. Je gunt het nauwelijks een blik waardig totdat je je afvraagt: wat stond daar nu eigenlijk?
[Even terug om een foto te maken]
"Klus goedkoper met altijd laag"... "Met altijd laag"... "Altijd laag"..."?" Als vanzelf vormen de laatste twee woorden zich tot een mantra. Want wat betekenen die woorden nu eigenlijk? Ontbreekt er soms een regel en had er eigenlijk nog iets onder moeten staan? Is iemand vergeten om de rest van het bord op te hangen of vond de maker van het bord het te veel gedoe om er 'geprijsde artikelen' onder te zetten? Of was er te weinig plaats of budget en hebben ze het hier maar bij gelaten, hopende dat het niemand zal opvallen?
Dat kan toch niet waar zijn?
Even rekenen... wat kost zo'n bord? Toch zeker 1000 euro per bord, inclusief stellage. Keer 138 vestigingen. Flinke investering. Ik zou toch even nadenken wat ik daar op zou zetten.
Marketing is zo'n leuk vak...
Go Jo-An!
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat deze blog snel in de top10 van meest gelezen blogs terecht komt.
Emile